sobota, 14 września 2013

Buu! ;33

     No dobra, postanowiłam wrócić na bloga ;3 Co prawda, nie było mnie tu od maja, więc pewnie z moich 40 obserwowanych zostało dwóch.. czy trzech... Ale mam nadzieje, że wrócicie ;D
Do powrótu nakłodnił mnie blog mojej przyjaciółki.... http://maggielifee.blogspot.com/ OBSERWUJCIE! Pisze cudownie ;*
      Wczoraj był piątek trzynastego.. Niby nie wierzę w przesądy, ale wolałam wrócić na bloga w jakiś neutralny dzień xD Chociaż teraz tego żałuję, bo miałabym ciekawe rzeczy do opowiedzenia.. Jak dla mnie wczorjszy dzień należał do udanych ;D  I  to nawet bardzo ;3 Ale ten kto powinien wiedzieć, ten wie dlaczego i niech tak zostanie ;) Jednak teraz odczuwam tego skutki i leżę w domu z wysoką  gorączką ;_; Ale było warto ;D
Czekam na wasze propozycje na nowego posta. ;) Tymczasem zmienię wygląd bloga ;)

niedziela, 12 maja 2013

Siemaa ! ;D
Tak wiem że długo się nie odzywałam, pozieważ jakoś mi się nie chciało pisać bo wogole nie ma komentarzy, nikt nie czyta tego .. przypuszczam ze niedługo blog usunę jak tak dalej pójdzie .. ;c
        Chciałabym was zaprosić do mojego aska gdzie roi się od anonimków i hejtów ;D Może ktoś z was lekko rozładuje atmosfere.? http://ask.fm/Natalka116, a tutaj macie linka do takich dwóch pał które KOCHAM ;*    *.* ----> http://ask.fm/Goosiaa9 ;***  i http://ask.fm/halfbloodprincess4 <3
        NO TO CHYBA TYLE ! SPADAM ! :d PAAPAA ;DD
i nuta :
       

środa, 8 maja 2013

Hej :D
           Dzisiejszy post będzie w zasadzie o niczym ponieważ nie bardzo mam czas zeby się rozpisywać... Jutro na geografii piszemy jakąś kartkówkę i musze nauczyc sie wszystkich wyzyn nizin i gór i ich rozmieszczenia na mapie! >.< Jak narazie umiem... yy... nic.? I nie mam pojecia w jaki sposób sie tego nauczyć.. ;xx
             Tak więc, zostało mi dokładnie ... 35 minut życia, ponieważ moja mama niedługo wraca z zebrania , a ja nie poiformowałam jej o kilku ciekawych ocenach .. ;_;
Ale ja mam na to nie zawodny sposób- zaprosilam do siebie przyjaciół i bedziemy razem "uczyć sie geografii" co jest  równoznaczne z tym że jak mama przyjdzie to nie będzie się na mnie drzeć przy znajomych i w ten sposób albo dodam sobie kilka minut zycia, albo z czasem jej przejdzie i wogole mi sie nie dostanie ;D

A Z NUTĄ NA DZISIAJ ZASKOCZE WAS KOMPLETNIE! BO NIE JEST TO ANI GRUBSON, ANI REGGAE, ANI NAWET HIP HIOP! ;OOO PONIEWAŻ SPODOBAŁA MI SIE JEDNA PIOSENKA SOAD'U DAJE JĄ TUTAJ .  ;3 JEST GENIALNAA!


poniedziałek, 6 maja 2013

 Siemaa ! 
         Dzisiejszy post będzie krótki i nudny ... (zresztą tak jak i następne) bo teraz to w zasadzie szkoła i nic się nie dziejee .. :<
          Tak więc dzisiaj byłam w szkole.. i ten ... no ....  OK ;_;
   
          Nie no... Wyszłam na trochę na dwór, poszliśmy na miasto na fontanny, później do Olimpi . ;D Dzień jak co dzien.. Tak teraz myślę, że chyba mniej bede pisała na blogu bo jak jest szkoła to nie ma o czym.. Ewentualnie mogłabym robić jakiś spam o Grubsonie. jezeli chcecie, w co wątpię ;D


No więc kolejny post do dupy xD 
Nie będę sie już tu błaźnić, paaapaaaa xD ;**

piosenkaa :


DZISIAJ PIOSENKA W MOIM ULUBIONYM SKŁADZIE: GRUBSON ♥ RAHIM♥ ABRADAB♥
OGLĄDAM TEN TELEDYS JUZ 3 RAZ I ZA KAŻDYM RAZEM OBSERWUJE INNEGO WOKALISTE XD   o_O

niedziela, 5 maja 2013

Hejo ;DD
        Co tam u was ? :33 Ja ciesze sie ostatnim wolnym dniem . Wygoniłam rodziców z domu i jest wielki jump! szkoda, ze jestem forever alone .. :<< xDD
          Tak więc, dzisiaj od rana zamulam przed kompem. Siedzę w piżamie  i czwarty raz przesłuchuję płytę Grubsona "coś wiecej niż muzyka", spamuje na asku, i piszę na gg ;3 Narazie planów brak... Tzn, niby mam iść z przyjaciółmi na dwór bo Filip (przyjaciel) wraca z gór, ale to jeszcze nie wiem .. ;x
           Hm... no nie wiem co jeszcze mogę tu napisać! >.< Dobra... daruję sobie bo i tak nic ciekawego z tego nie wyjdzie. Pa paaa :D :*
 

I PIOSENKA  ..... :PP
           ZASKOCZĘ WAS BO TYM RAZEM NIE GRUBSON ;OO
 



sobota, 4 maja 2013

Siema ;*
          Dzisiaj nic ciekawego sie nie zdarzyło.. Od samego rana siedze w domu i się nudzę.. Dopiero na 16:00 jestem umówiona z  przyjaciółką Ada do galerii Olimpia. Z tych nudów postanowiłam, że jeszcze trochę poszkicuje. ;D Daje wam szkice niżej :3
            Dzień leci mi dzisiaj strasznie smętnie i powoli... Przez ten "piękny" deszcz za oknem musiałam zrezygnować z wycieczki na Warzkowizne. Czyli z moich zdjęc ze zwierzętami nici ! ;/ Jak na razie, na dzien fotografii jestem na czysto.. Nie mam w zasadzie nic co mogę pokazać ... jednak mam jeszcze nadzieje, że nie wszystko stracone, bo jutro jadę na wieś z rodzicami. Mam nadzieje, że tym razem pogoda nie zepsuje moich planów, bo jeśli tak to będę musiała zrezygnować z dnia fotografii! ;(
    No to chyba byłoby na tyle, dzisiaj sie już wiecej nie rozpiszę, ponieważ nic ciekawego do powiedzenia nie mam. :< Zostawiam wam moje szkice i spadam po Adę, paa :D 

Koronnik :D

Papuga ;3

Konik ;p

KTÓRE WASZYM ZDANIEM NAJŁADNIEJSZE ? ;*


piątek, 3 maja 2013

Kreatywny dzień xD

Siema ! :D
             Dzisiaj,  tak jak i wczoraj zresztą, od samego rana się nudziłam.. Lecz tym razem, nudziłam sie w bardziej kreatywny sposób xD Ponieważ niedługo w mojej szkole będzie festiwal sztuk pięknych postanowiłam wziąść w nim udział.. Muszę nauczyć się wiersza na dzień poezjii, i może wystąpie w dniu teatru. :D Jednak najgorzej mi wychodzi w dwóch pozostałych kategoriach: fotografii, i plastyce.
               Więc po kolei:
Rano  obudziłam się ze słuchawkami na uszach (leciała piosenka którą dam wam na dole) i tak mnie coś natchnęło, ze postanowiłam bez sniadania i nie ogarnieta wziąść się za szkice. Myślę, że nie wyszły az takie straszne.. (macie je na dole) Teraz jestem na etapie konczenia 3 szkica, ale i tak pewnie wywale go pod koniec bo wyjdzie brzydki ... ;x
               Jednak o wiele gorzej z dniem fotografi .. ;< Potrzebuje 3 zdjęcia (temat dowolny) i  jedno na temat "natura oczami człowieka". Jest ciężko.. Razem z moją przyjaciółką Adą od wczoraj non stop łazimy po osiedlu i szukamy jakiś pomysłów. Narazie słabo mi to idzie... ;/ właśnie wróciłam z Dworku Olszewskich gdzie zrobiłam kilka zdjec, ale są tak słabe, że aż wstydzę się je tu wstawić -.- Zjem obiad i jadę do Ady robić sobie zdjecia siebie nawzajem. Naszczescie  mamy dużo rekwizytów a moja przyjaciółka wiele ciekawych pomysłów. Jutro pojedziemy na Warzkowizne robić zdjęcia zwierzętom. Trzymajcie kciuki, bo mam nadzieje ze coś z tego wyjdzie ;D

 Moje szkice: 
TUKAN :D

TYGRYSEK XD


A OTO TA MOJA NUTA ZE SŁUCHAWEK XD






czwartek, 2 maja 2013

Troszkę o mnie ;D

Hej ;D
Przypuszczam, że za wiele was to nie interesuje, ale skoro obiecałam to napisze coś o sobie ;3
Tak więc, na imię mam Natalia ;D Mam 14 lat, mieszkam w województwie łódzkim, niedaleko łodzi =)
Uwielbiam słuchać muzyki! <3 najczęsciej reggae ♥ ruffnecku, czasami hip-hopu. Ulubieni wykonawcy? Grubson i East West Rockers ! ♥ Mój ulubiony kolor to niebieksi, fioletowy i szary.
Uczę się w gimnazjum, na profilu matematycznym, chociaz jakoś matma w gimnazjum do gustu mi nie przypadła .. Wolę j.Polski, Biologię i Geografię. Moim największym wrogiem jest język Angielski. Pewnie dlatego, że go nie rozumiem i nie umiem się wysłowić xD
W wolnym czasie uwielbiam wychodzić na dwór z moimi przyjaciółmi. ;) Interesuję sie teatrem. lubie recytować wiersze, a czasem z nudów szkicuję zwierzęta, chociaż za wspaniale mi to nie wychodzi .. xD ;3
Jak będzie was więcej, i będą jacyś chętni to mogę dodać parę szkiców ;D
Tak więc, już 13.00... przespałam kolejne popołudnie ... Nie wiem jak ja wstanę jak sończy się wolne.!! xD
No chyba tyle o mnie. Nie będę was zanudzać... jeżeli jakieś pytania to walić smiało. ;P

Tymrazem nie dostaniecie ode mnie nuty, gdyż w dalszym ciągu mam fazę na tę wczorajszą. Tak wiec daje wam zdjęcia! (ten pierwszy kociak to św. pamięci Dodzia. Uspiono ją w wieku 7 lat (9kwietnia bieżacego roku) gdyż zachorowała na nowotwora .. :( Strasznie za nią tęsknię! [*].
Ten drugi to Migotka. Moja nowa kotałka, której bardzo chciano się pozbyć, poniewaz przybłąkała sie do hodowli rasowych kotów Maine Coon i było uważana za nic nie wartego darmozjada.. :D ♥ )


DODZIA [*] ♥


MIGOTKA ♥

PODOBNE, NO NIE ?? :DD

środa, 1 maja 2013

Witam was ;D ;**

Hej ;D
Dzisiaj wreszcie wolne ! :D Od samego rana mi się nudzi, więc przyjechałam do koleżanki na rowerze ;3
To ona zachęciła mnie do utworzenia tego bloga ;D
Tak więc dzięki niej- jestem :3
Uprzedzam że nigdy wcześniej nie prowadziłam bloga, to mój pierwszy raz, więc pewnie bedzie mało obserwatorów, no ale cóż :<
Postaram się dawać posty codziennie, będę pisała głównie o tym co w ciągu dnia robiłam i dam codziennie jakąś nutę na którą aktualnie mam fazę ;33
Wieczorem albo jutro dodam post w którym powiem coś o sobie, a teraz zostawiam was z moją aktualnie ulubioną piosenką i jadę do przyjjaciółki, Papa ;**